Споживання піци може понизити ризик захворювання на деякі види раку. Такий висновок був зроблений дослідниками з міланського інституту фармакології в результаті обстеження понад 8000 італійців, пише в понеділок британська газета The Guardian, з посиланням на італійську La Repubblica.
Згідно з результатами дослідження, у тих, хто їсть піцу до декількох разів на тиждень, ризик захворіти менше, ніж у тих, хто не їв її ніколи.
Пристрасті гастрономів 3315 італійців, уражених пухлиною травного тракту або горла, було детально вивчено і зіставлено з подібними даними об 5000 пацієнтів, уражених іншими хворобами.
За даними учених, ризик появи пухлини в ротовій порожнині знижується у любителів піци на 34%, стравоходу - на 59%.
Якщо з'їсти шматок піци перед виходом на пляж, можна уберегти себе від загару. До такого висновку прийшли учені університету Дюсельдорфа. За їх словами, завдяки піці в шкірному шарі людини створюється унікальний баланс речовин, які перешкоджають поглинанню шкірою ультрафіолетових променів.
Головним продуктом, що створює захисний ефект, учені назвали помідор, який збільшує опір шкіри майже в 2 рази. Далі йде оливкове масло. Воно у поєднанні з помідорами дає майже триразовий захист від сонячних променів. Окрім перерахованих продуктів в піцу також входять сир, мука, яйця, майонез, сіль і перець, а таке поєднання може дати майже шестикратний "противозагарный" ефект.
Справжня італійська піца – це не фаст-фуд, а диво-засіб проти серцево-судинних захворювань. Недавнє дослідження показало, що споживання цього досягнення кулінарії зменшує ризик інфаркту більше, ніж в два рази.
Таким чином, піца може опинитися ефективніше за медикаменти. Тепер до раніше відомому «французькому парадоксу», суть якого в тому, що мешканці Франції, не дивлячись на дієту холестерину, рідко вмирають від інфарктів, додається «італійська загадка». Мало того, дослідження, проведені в США, показали, що при лікуванні серцевих захворювань плацебо може опинитися ефективніше за активні ліки. Про те, чому це відбувається, наш матеріал . По повідомленню SPIEGEL-ONLINE, вже кілька років тому було встановлено, що, так звана среднеземноморськая дієта істотно скорочує ризик розвитку серцево-судинних захворювань і запобігає інфарктам. Факти говорять за себе: на півдні Франції, в Тулузе, на 100 000 жителів – 53 інфаркти в рік.
Річ у тому, що згідно традиційному способу приготування піци, випікати її слід в особливих печах, розжарених до 450 градусів. Тисячі печей в будинках італійців і піцеріях на Апеннінському півострові, що коптять небо Європи, отруюють атмосферу в Старому світлі.
Жменя муки, роздавлений помідор, крапля оливкового масла. А ще - глина з схилу Везувію, щоб побудувати піч, лопата з буку, щоб тягати з неї готові коржики, хвилина чаклунства - ось і вся "алхимия" випікання справжнісінької італійської піци. Ось вона - таємниця приготування з "неблагородних" компонентів дорогоцінного кулінарного шедевра, який вже точно є і еліксиром довголіття, особливо у поєднанні з універсальним розчинником з найближчого льоху. Як і у всіх рецептах традиційної кухні секрет піци - це набір обов'язкових компонентів, які необізнаному можуть показатися на перший погляд другорядними, необязателнимі. Адже все набагато цікаво.