|
Сторінка 1 з 4 Піца знижує ризик захворювання на деякі види раку Споживання піци може понизити ризик захворювання на деякі види раку. Такий висновок був зроблений дослідниками з міланського інституту фармакології в результаті обстеження понад 8000 італійців, пише в понеділок британська газета The Guardian, з посиланням на італійську La Repubblica. Згідно з результатами дослідження, у тих, хто їсть піцу до декількох разів на тиждень, ризик захворіти менше, ніж у тих, хто не їв її ніколи.
Пристрасті гастрономів 3315 італійців, уражених пухлиною травного тракту або горла, було детально вивчено і зіставлено з подібними даними об 5000 пацієнтів, уражених іншими хворобами. За даними учених, ризик появи пухлини в ротовій порожнині знижується у любителів піци на 34%, стравоходу - на 59%. "Мы знали, що томатний соус оберігає організм від деяких видів пухлин, але ми ніяк не могли припустити, що вся піца в цілому дає організму такий сильний захист", - заявив дослідник Сильвано Галлус в інтерв'ю газеті La Repubblica. Тим часом міланський епідеміолог Карло Ла Веккьа підкреслює, що результати дослідження не означають, що піца як така є засобом боротьби проти раку. Він відзначив, що вона є "свидотством стилю життя і живлення", що використовує природні способи приготування і уникаючого промислового виробництва. Крім того, учений нагадав, що подібні властивості томатного соусу були відомі давно.
|